fredag 4 december 2009

Jag har överlevt November månad!

Bloggen har varit vilande i några veckor. November månad har varit fullbokad för min del. Ett landsmöte har hunnit avhandlas, jag har varit i London på miniweekend, det har varit på tok för många kvällsmöten och förkylningarna har avlöst varandra inom familjen.

Igår antog Folkpartiet Liberalerna riksdagslistan i Stockholms stad. Jag kom på plats 8 i provvalet och var föreslagen plats 6 av nomineringskommittén. Så igår fick jag ombudens förtroende vilket jag är glad och stolt över. Tack alla ni som röstade på mig!

Även provvalet till kommunfullmäktige presenterades i veckan. Jag gick även bra där, placerade mig på sjunde platsen - så nu ska ett förslag arbetas fram som antas i januari eller februari.

Inom kort kommer jag göra om bloggen, tanken är att den ska omvandlas till en kampanjsajt inför valet 2010. Har några idéer som jag för tillfället slipar på. Har du tips och idéer får du gärna höra av dig till mig på gulan.avci@liberal.se

5 kommentarer:

Gurro. sa...

Grattis! Kör hårt!

Anonym sa...

Du har missat debatten om minareter. Vill gärna höra din åsikt i frågan.

Mvh
SVEN

Gulan Avci sa...

Tack Gurro,

Sven, vill man bekämpa islamismen gör man inte det genom att stämpla ut alla muslimer och begränsa människors friheter.

ibi sa...

Grattis!

Gulan Avci sa...

Tack Ibi:)