fredag 5 oktober 2007

På TV i kväll

Har tittat på programmet Idol senaste timmen. Väldigt underhållande måste jag säga. Deltagarna är grymt bra och har en drivkraft som heter duga.

Jag har inte följt programmet så mycket tidigare, men hade fått för mig att juryn skulle vara skräcken själva, om man ska tro skvallertidningarna! De är ju hur coola som helst.

I morgon bär det av till Växjö. Studieförbundet Vuxenskolan har årsstämma och jag ska delta på ett seminarium på söndag. Jag sitter med i deras idéprogram gupp. Vårt uppdrag är att utifrån nuvarande idéprogram, SVs värdegrund och vision arbeta fram ett nytt förslag som ska antas på deras förbundsstämma 2009. Det är jätte kul att få vara med.

Just nu går ett annat program på fyran. "Fredag hela veckan". Det är samma gäng som spelade in Hey Baberiba. Vill man få sig ett gott skratt ska man se programmet.

0 kommentarer: