fredag 21 mars 2008

Börjar blogga igen!

Det var ett tag sen jag bloggade. I mitt sista inlägg från förra året sa jag att jag pga tidsbrist inte skulle skriva mer men jag har ändrat mig:)

Trots att det inte kommer bli dagliga inlägg på bloggen så ska jag försöka skriva så mycket jag kan och uppmärksamma de frågor jag tycker är viktiga.


I går var jag med i programmet skolfront och diskuterade mångkulturella lovkonton i svenska skolan med Yvonne Ruwaida (mp). Programmet går att se här


Glad Påsk

2 kommentarer:

Anonym sa...

abartma yaa sende, tr de, o kadar cok kurt yasiyor...bir problem cikmiyor da yurt disinda kalan kurtlerde mi problem var...
Ama tabii ki de siniri bileceksin. o topraklardan gelmissin. bazilari her zaman derler de kurt kurt kurt, ayrimcilik yapanlar hep avrupa da.o zaman neden geliyosun tr ye.
YA SEV YA TERKET... bu kadar basit. cok sukur, bende turkum, ve canimi o bayrak icin de veririm. ben her zaman dogru olani yaptim, kurt turk benim icin farketmez.insan olsun ayrimcilik yapmasin, geldigi topraktan ihanet etmesin. pkk li olmasin, canimizi veririz onlara...

Gulan Avci sa...

Jag har knappt börjat blogga och redan har turknationalisterna hittat sig hit. Märkligt!

En liten uppmaning till dig som ämnar lämna kommentarer i fortsättningen.

Skriv på svenska är du snäll...